torsdag den 27. juni 2013

Det bli'r ikke bedre



Den her sommer er den sejeste nogensinde! Jeg er helt høj på alle mulige dejlige følelser, og det er så superfedt, at jeg næsten ikke kan få armene ned af begejstring. Jeg har de sejeste venner, der gider holde vegetarparty, roadtrip, rejse, koncerter, festival, fester og ren hygge med mig.

Paramore-koncerten var det vildeste, jeg har været med til. Det var så stort at kunne hoppe rundt helt uhæmmet med en masse andre mennesker, der elsker den samme musik som mig - hammerfedt og især fordi jeg var sammen med gutterne, jeg spiller musik med! Megasjovt, og jeg er stadig oppe og køre over det. Og så har jeg allerede været til min andel af hjernedøde fester den her sommer, men vi stopper ikke der! Er klar igen i aften på trods af vild nat (puuuhhh). Studenterugen er for vild her på øen :D Vegetarparty var i går, og det er seriøst godt! Alle burde smage et vegetarmåltid som det vi spiste i går. Ammenammenam! Og så står den snart på Italien med tøserne... Wiiiiie!! Jeg nyder virkelig den her sommer, og det er helt klart ikke en af dem, der kommer i glemmebogen. Sommer 2013 er det vildesteeee!!!

Kort fra Paramore, fordi jeg bestilte deres album over nettet - sødt :)

Arrghhh det var så viiildt!

Vilde unger

Conraaaaad


Ingen kommentarer: