søndag den 19. maj 2013

Now I'm one of those crazy girls

(Nerd-alert!)
Jeg er helt oppe at køre over Paramores nye album og tour (det er vel ikke nogen overraskelse). Men jeg fandt lige frem til Fall Out Boy igen, og jeg er bare... Jeg har næsten lyst til at græde. Deres nye album er for sindssygt, og de har P!ATD og twenty one pilots med på deres tour... Ej men hvorfor pokker bor jeg ikke i USA? Og Kitten er med på Paramores tour men selvfølgelig også kun i USA - nogen gange hader jeg at bo i Danmark. Og alt-J kommer selvfølgelig kun til Århus... Hvilket er alt for langt væk... Men måske kan jeg finde M83 billetter til en god pris?
Det er totalt nostalgi det her også, for jeg har altid været en "emo kind of gal" (musikmæssigt. Og emo er ikke langt panehår, sort makeup og sort hår... Det er goth), og nu vender nogle af de bedste bands tilbage og kommer med en opdateret version af det. Åh den lykke. Kan mærke min konto bliver malket pga. alle de CD'er jeg skal købe fremover. Ups.
 

Fra Fall Out Boy's nye album Save Rock and Roll 
Og I skal heller ikke snydes for inspirationen til indlæggets titel:
 
Undskyld til alle der har læst det her indlæg (som mest var til mig selv - der skulle liiige afreageres lidt) og ikke rigtig fik noget ud af det. :p
CiaoPS. Kun 36 dage til jeg står til Paramore-koncert.... AHJDJHFBNFSJKN!!!!!! Og min limited bundle er ankommet... Endnu mere AJLVDBKRJE!!!!!

Ingen kommentarer: