mandag den 11. marts 2013

Lorte-mandag (bogstavelig talt)

Jamen den her dag har bare været fantastisk.....
Startede ud med at skulle køre hjem fra min kæreste men hov! Batteriet er tilfældigvis lige 100% dødt fra i dag af. Og bussen kom ikke på det tidspunkt (Bornholm for satan, stram op!...), så der måtte ringes til bedstefar, så han kunne køre mig til Biokraft anlægget i Åkirkeby. Der stank helt vildt af al deres gylle, men det var da meget sjovt at høre lidt om arbejdet med produktion inden for bioteknologi og lignende.

Så brugte vi resten af dagen på at krydre røv (ugh... uheldigt ordvalg), danse og lave sjove eksperimenter i biotek for derefter at tage i trim - dvs. Lenin, Mogge og jeg tog i trim for at varme op til work-out bootcamp (altså studietur i Belgien. Vi har for mange planer om at træne sammen ;))!


Og så fik jeg hapset Supernatural sæson 3 med mig hjem fordi Blockbuster har været så dejlige at bestille den hjem til mig, så jeg slipper for de ekstra 50 kr.s forsendelse, der er på nettet. Jeg kan ikke vente med at få set den!

Nå... det var en længere smørre om min langhårede mandag, og jeg skal til at kaste pitabrød i hovedet, så jeg vil lade jer slippe for at læse mere nu. Kanj I hâ' ed?
Ciao
PS. 30 Seconds To Mars kommer til DK! Hvor vildt er det!? Skulle man investere i en billet for at savle over the Leto-brothers?

Ingen kommentarer: