torsdag den 7. marts 2013

Live your life (eh-eh-eh-eh-eh-eh)

Undskyld - havde lige et T.I. moment.
Anledningen til det her indlæg er, at jeg lige har opdaget siden www.lifescouts.com. En side hvor man får et 'duelighedsmærke' (som det nok hedder på godt gammeldaws spejdersprog), for alle de ting du har gjort. Men de her ting du kan få batches for er rimelig utraditionelle. Der er alt fra skydiving, til at have haft et kæledyr, til at have svømmet med delfiner, til at have løst en rubiks. Det skal helt klart benyttes, og jeg sidder allerede og laver en form for "ønskeliste" :p
Indtil nu har jeg gjort mig fortjent til:

Forklaringen er på www.heleneelf.tumblr.com (på engelsk) - det var li'som det nemmeste.
Men prøv det dog og se, hvilke du godt kunne tænke dig at udvide din samling med! Jeg kan allerede se, jeg har en masse, jeg skal nå!
Ciao

Ingen kommentarer: