søndag den 3. februar 2013

These weeks

De sidste to uger har bare været alt for... wow!
Paramore udgav ny single. Jeg har fået kørekort. Jeg har fået et nyt arbejde på Rønne Teater. Jeg har været til Byrge 2013!!! Gym's største fest. Jeg har været på Petro Camp i Sorø. Jeg har cruiset rundt i bil helt selv (fordi jeg er sej). Jeg har brugt min tid med hestene, mine tøser, min klasse og min kæreste.

Det hele er bare lækkert! Petro Camp skal jeg nok komme med et længere indlæg om en anden gang, men for nu vil jeg lige vise jer nogle billeder fra denne fantastiske start på året, der hed januar.

BYRGEEEEE (jungle/safari tema - og selvfølgelig vandt en 2.xv'er (som jeg ikke liiiige har billeder af))




PETROOOOO


Fantastisk mad!!





Just Dance! ;)

BIL OG HESTETID I NYKEEEER





Attacked by cat. On my back...

Ja, så det var bare sådan lidt... det. Mere for min egen fornøjelses skyld. :p
Ciao

Ingen kommentarer: