tirsdag den 8. januar 2013

My latest obsession


Jeg dør stadig lidt af grin, hver gang jeg ser den del af afsnittet. "Awkward" - oh yes.

Jeg har fået lidt af en afhængighed for horror-ting. Især serien Supernatural! Åh, jeg er så langt ude, at jeg drømmer om, at Dean og Sam Winchester er ægte. Det burde de være. Kombinationen af familie, følelser og død og ødelæggelse fungerer altså vildt godt! Jeg ved ikke lige, hvad der er med mig og død-genren for tiden. Det startede med Twilight. Så gik vi til det mere hardcore True Blood. Nu er jeg ovre i Supernatural og på vej mod The Walking Dead. Og så har jeg fået en mindre besættelse af at læse zombiehistorier (f.eks. The Happy Zombie Sunrise Home: http://www.wattpad.com/8500738-the-happy-zombie-sunrise-home). Den er helt gal, kan jeg godt sige jer!

Men uden pis så tror jeg helt ærligt, at de fleste ville kunne lide Supernatural, hvis de ikke har for sarte maver. Se det som en anbefaling (en KRAFTIG anbefaling) til at se den. Der er nogle seriøst sjove øjeblikke ind i mellem, der ender med at få mig til at sidde og skraldgrine, hvilket ikke er helt normalt. Kan godt være, jeg måske bare har en creepy humor... Det er nok meget sandsynligt...
Ciao

Ingen kommentarer: