tirsdag den 22. januar 2013

Lost the battle, win the war...

I'm bringing my sinking ship back to the shore
Starting over head back in
There's a time and a place to die but this ain't it
IF THERE IS A FUTURE WE WANT IT NO-O-O-O-O-O-O-OW


Wuhuuuu det er Paramore-dag i dag i min verden (og Lias-har-fødselsdag dag selvfølgelig)! De har nemlig udgivet singlen "Now" fra deres kommende album, og jeg er helt besat af den. Jeg er ovenikøbet i gang med at overveje at bruge 800 kr på noget pre-order sammen med nogle virkelig store bonusser på deres hjemmeside. Av-av min konto er ikke enig med mig.

Der er lidt No Doubt over verset og lidt Kings of Leon over guitaren/bassen, men alt i alt er det bare Paramore i deres alderbedste form. Mange klager over at de har ændret sig (doohh der er gået 3 år siden sidste album), men jeg har da også ændret mig på den tid, og det er som om, de bare følger med mig. De passer perfekt til mig, hver gang de udgiver noget nyt. Og sangens budskab og tekst er bare lige så fucking sej som selve sangen (pardon mon français)

Jeg kommer nok til at svæve på en Paramore-sky indtil lang tid efter albummet er udgivet (dvs. indtil lang tid efter d. 9. april). Nu er I advaret!!

Nå.. jeg måtte lige ud med mit fanflip.
- og forresten: undskyld det lidt kryptiske indlæg i går. Nogle gange har man bare alle mulige ord i hovedet, som skal ud. :)
Ciao

Ingen kommentarer: