lørdag den 29. december 2012

Tattoo-moster #2

Ja jeg er sgu ikke helt færdig. Der er nemlig flere af de der flotte ting (jeg har alt for meget fritid i juleferien...). I husker måske en anden, jeg skrev om for noget tid siden:

"Grib lykken" på latin. Selvopfundet hvis man kan sige det sådan. Baseret på min måde at se livet på.

Den her er rigtig fin, og jeg har overvejet en lignende for at symbolisere håb, selvom jeg ikke tør. :)


Den her kunne jeg ikke finde på at få, men den er godt nok fin og kreativ!


Endnu en fan-agtig tatovering. Jeg har altid elsket sommerfugle og Paramore havde på deres nyeste album (kan jeg ikke sige længere snart fordi der snart kommer nyt JUBIII!) - og det her er en tatovering af den sommerfugl. En tiger swallowtail (NØRD)

Den her sidder lige der, hvor jeg skulle have g/f-nøgle hjertet, hvis jeg tog mig sammen. Men jeg har på fornemmelsen, det gør sygt ondt at få en der.

Og det her er så de evige mærker på kroppen, man ender med at få uden selv at have designet det. Men jeg synes faktisk hverken ar eller strækmærker er grimme. Ligesom tatoveringer fortæller de bare en historie...

Så der har I det. Alle de tatoveringer,  jeg har overvejet og har haft tanker om - realistiske som urealistiske ;)
Ciao
PS. Jeg måtte simpelthen stoppe midt i det hele, fordi jeg ser Supernatural... (og det jeg så... AWWWW Dean Winchester you really amaze me - ja jeg er lidt.. freaky). Den serie er simpelthen bare... hjernedødt god! De sidste to afsnit jeg har set har helt klart været de bedste! Og så har jeg nærmest misbrugt min yogamåtte de sidste par dage. Det er fandme lækkert med yoga. Just sayin'...

Ingen kommentarer: