fredag den 14. december 2012

Såeh...

Det er isnende koldt, jeg er lige kommet hjem efter 2 km's gåtur, mit hår har været frossent på hele turen, jeg har ikke rigtig fået styr på noget aftensmad, og en gut løb ud foran bilen, da jeg skulle ud og køre tidligere... - MEN jeg har lige spillet fodbold, jeg har været ude at køre (og jeg nåede ikke at køre fyren ned), mennesker har smilet til mig på vejen hjem, biler har holdt for mig, og min kæreste er lige på trapperne.
Det er sgu meget dejligt, at være mig.


- Grunden til det har stået lidt stille på bloggen har været, at jeg gerne ville give et lille indlæg, der viser lidt fra min fødselsdag, der gik lidt over gevind, i forhold til hvad jeg havde troet :D Meeeeen billederne har jeg stadig ikke, og nu kunne jeg ikke vente. Så her kom der et lidt irrelevant indlæg ;)
Ciao

Ingen kommentarer: