onsdag den 19. december 2012

Nytår og udsalg!

Endnu et lille indlæg der måske mest er der for at fylde lidt ;)
Jeg har på fornemmelsen, at i år bliver lidt a la sidste år: spisning med far og noget halløj hos kæresten bagefter. Hvad det halløj så bliver i år, har vi ikke helt styr på. Og det er en af grundene til, at jeg ikke har kigget efter tøj til den aften (og at jeg egentlig ikke går så meget op i det, og at min hjerne ikke er så god til at tænke fremad). Men nu gav H&M da i hvert fald chancen. Læg lige mærke til hvor nytår det her er!:



                            
- dér er der sgu da glimmer for alle pengene (som ikke er særlig mange). Om det er lige mig, jaaaah det tror jeg ikke, men det er sgu da meget smart af dem :D
Nogen af jer der skal noget helt vildt til nytår?
Ciao

Ingen kommentarer: