onsdag den 26. december 2012

Det blev en merry jul

Halli-halløj, så' der en lille update.
Jeg har endelig fået juleferie, og dét er LÆKKERT, kan I tro. Den har bragt en masse dejlige ting med sig...
Glatbane+julefrokost med klassen fredag aften, julefrokost med familien hele lørdag, julehygge med Michelle søndag, en rigtig dejlig jul mandag, afslapning og spiseri hos farmor tirsdag og jule-brunch med mor, H og 'the kids' i dag ;)
Juleaften var superdejlig, og jeg var først hjemme hos Thomas ved 4-tiden, fordi vi simpelthen havde hygget os så meget sammen med min familie. Det var en rigtig hyggelig og dejlig dag, hvor vi fik besøgt min kære farfar, spist lidt kage hos min farmor, spist det helt store julemåltid hos min mormor+bedstefar og pakket gaver op og bare snakket, hygget og leet. Skidedejligt.
Farfar
Synes det var et rimeligt sigende skilt på kirkegården - selvom det nok ikke var tænkt sådan ;)

Jeg er så heldig, at jeg skal tøsehygge med nogle søde piger fredag, holde fødselsdag/gyseraften med nogle andre skønne tøser søndag og til sidst spise med min far og sætte fut i det nye år med min kæreste mandag. Lyder det ikke som nogle gode aftaler, jeg har fået mig?
Så det var egentlig bare det, jeg ville fortælle. Resten af min tid går med gåture, hygge og at lytte til mine nye to CD'er med Taylor Swift og Pink. Lovely.
Ha' en dejlig juleferie! Inden længe er den slut :(
Ciao
En jule-mig - elsker den trøje!

Ingen kommentarer: