lørdag den 3. november 2012

This is Halloween

Eller jaaa det er lidt tid siden. I den anledning har jeg gået med sort neglelak, været til Halloween-fest og lavet græskar! Og nu: "Nightmare before Christmas"-hygge. Den film er altså god uanset højtid og vejr! Hvilket også gælder Corpse Bride - der dog alligevel gør mig trist, fordi den mindre mig om mistet venskab - men den er så god! Tim Burton!!
Dertil har jeg brugt lidt tid på noget overnaturligt varulve-noget. Nemlig en historie. Oh yes, jeg har skrevet en historie på noget, der hedder wattpad. Ved ikke helt om jeg vil dele den endnu, for ja, den er da offentlig, og I må gerne læse den, men jeg vil godt have, man læser den, fordi den virker god, ikke bare for at glo på hvad jeg mon laver. Den er skrevet på engelsk, så det er måske heller ikke alle, der gider bruge tid på at læse en engelsk historie... Men der er da lidt gys og halloween over det ikk'?

BG's overseje græskar!
Min egen græskarmand der nu snart er opløst pga. regn :'(
Min smukke veninde Tilde (hun har en blog HER!) i hendes for vilde udklædning til Halloween-fest!
Og for at slutte det hele perfekt af:

Ciao
PS. Har lige fundet ud af at min yndlingsbogserie (The Mortal Instruments) kommer på video! Ved slet ikke hvad jeg skal forvente. Den kan umuligt leve op til bøgerne. Men jeg SKAL altså se den. Selvom Alex Pettyfer havde været bedre i rollen som Jace end Jamie Campbell. Well, well...
PPS. Jeg skriver lige nu, fordi jeg ikke havde selskab til L.O.C.-koncert, og af frygt for at den slet ikke ville kunne leve op med koncerten sidste år droppede jeg det. Men åh, hvor ville jeg godt ha' set Liam-drengen!

1 kommentar:

Tilde sagde ...

søde smukke helene ! det var herligt at være til Haloween fest med dig ;)
du var smuk og vi hyggede rigtig!
1000 tak for at nævne mig i din blok <3 love til dig !