lørdag den 17. november 2012

Oh no, not again

Troede ligesom jeg havde lagt Twilight lidt på hylden... Men nu da jeg i går holdt tøseaften/Twinight med nogle dejlige piger for at se 3'eren og 4'eren part 1 (nej, jeg har faktisk ikke set dem - så passé har det været), ja så må jeg sgu indrømme... Twilight vil bare aldrig være en dårlig historie i min verden. Kan godt være Bella irriterer mig i 1'eren og 2'eren, men jeg elsker bare nogle af karaktererne og plottet så meget! Altså... på en ikke så sindssyg måde. Og jeg fandt ud af, at jeg kan de fleste af sangene i filmene - også dem jeg ikke havde set. Weird.
SÅ nu ved jeg, at jeg vil bruge en masse af mine gavekort på: Twilight Soundtracks. Dem alle sammen. For damn, hvor er det fede sange bare!!
Kan gi' jer en lille smagsprøve ved at udvælge mine yndlingssange (fra alle filmene - ja jeg har googlet dem fra den sidste film, som jeg btw skal se i morgen):

Fra Twilight


Fra New Moon


Fra Eclipse (og fordi Sia er for dejlig! Synes det er trist, jeg ikke kan få fingre i flere af hendes albums..)

Fra Breaking Dawn part 1 - elsker Christina Perri!


Fra Breaking Dawn part 2 - Green day!!
OK, så de her er ligesom dem, der er højest profilerede i mine øjne MEN, jeg vil også anbefale jer at søge på (klik på navnene for at komme til video):
Feist - Fire in the Water
Ellie Goulding - Bittersweet
Iron and Wine - Flightless Bird American Mouth
Muse - I Belong To You
Linkin Park - Leave Out All The Rest
Metric - All Yours
Death Cab for Cutie - Meet Me On The Equinox
og selvfølgelig mit yndlingsband:
Paramore - Decode!!

Undskyld mit spam med links og videoer. Men de er bare så gode! :'3 (ingen anden smiley ville kunne beskrive mit humør). Kan næsten ikke vælge hvilken der er bedst. Men Iron and Wine - Flightless Bird American Mouth må nok være den, jeg forbinder mest med Twilight. Selvom jeg nok fortolker den lidt anderledes. Den er dejlig...
Undskyld, for det måske ikke så brugbare indlæg, men hey - det er ikke det første ;)
Ciao

Ingen kommentarer: