onsdag den 28. november 2012

Macklemore og det at være myndig (also known as bla... bla... bla...)


Jeg har fået et kæmpe Macklemore/Ryan Lewis flip. De laver fandme nogle sange, der er godt skruet sammen! Den her sang er rigtig smuk, synes jeg. Teksten er så ægte.

I morgen er jeg myndig. Hvilket er sært, for jeg regner ikke rigtig med noget ændrer sig? Udover at jeg kan købe stærkere alkohol altså - det har dog ikke stoppet mig før. ;) De 18 år bliver sikkert ikke det vilde turn-point for mig. Jeg glæder mig faktisk mere til at få kørekort og være færdig med gym, selvom gym er noget af det bedste, der er sket mig. Vi er fandme nogle lækre, søde, unge mennesker alle sammen!
Men måske er mit år som 18-årig, det år hvor jeg begynder at acceptere og forstå mig selv 100%?

Yeeeeah right. ;)
Ciao

Ingen kommentarer: