mandag den 12. november 2012

Busy days

Ja, der kommer lidt mindre fritid, når man tager kørekort. Og det glemmer jeg ind i mellem. Så der er til tider uger som denne: hvor jeg simpelthen er booket hver dag efter skole. Av hvor det kan blive stresset nogen gange.
Jeg skal til teori senere, og jeg håber, det ikke bliver alt for kedeligt. Udsigten til teori føles altid mere trist end teori egentlig er. Og så er der jo snart køretid i trafikken. Åh nej dog. Men jeg regner med at kørelærer Wolmer redder os fra en ulykke, når jeg gakker i det. ;)
Den ene drømmebil (Audi A6 - Audi'er er bare så flotte!)
Den anden drømmebil (Fiat 500 - den er så fiiiiin)
Men de biler får jeg nok aldrig råd til, så jeg må nøjes med at drømme. :p
Og det med kørekort er jo faktisk ikke så slemt - jeg får jo brug for det og sikkert glæde af det :)
Har I nogle drømmebiler eller er biler og kørsel bare ikke særlig spændende i jeres verden?
Ciao

Ingen kommentarer: