søndag den 28. oktober 2012

Weekend nr. 43 dette år

(Ja, det var ikke et særlig kreativt navn til indlægget, men sådan blev det.)

Weekenden i overskrifter!:
- Manøvrebane. Det er jo mega sjovt at køre bil!
- VZ Halloween-fest på gymnasiet!! Woop!
- Dag med tømmermænd og hestehygge
- James Bond (Skyfall - kan anbefales) og The Sister's Keeper (som er den første film, der har fået mig til at græde - åh den var god!) med mor, H og Mads og selvfølgelig min dejlige kæreste!
- Hestehygge
- Kagebagning med Mithelle <3 p="p">- God mad hos farmor!
- Star Wars! Da-da-da da DA da-da-da-daaaaa, daaa da-da-da-daaaa, daaa da-da-da-daaaaa.

Det har været en overskøn og lækker weekend! Det har været skønt at få lidt tid hos hestene igen, for jeg har forsømt dem alt for meget på det seneste :( Det har altså været rigtig hyggeligt i dag (lige bortset fra at jeg stadig har et hestehovsaftryk på min balle... AV!).
I aften skal jeg se lidt Star Wars (fordi min mors kæreste og hans søn har gjort mig til en Star Wars-nørd) og det er jo faktisk superfede film!! Uanset hvad I siger, så er de awesome...

Hvis I ikke har lagt mærke det, så er jeg altså rimelig tilfreds og glad og en smule hyperaktiv. Yay <3 br="br">De der følelser jeg snakkede om i går, er der lidt mere styr på. Skal nok klare den - tager den på gefühlen!
Ha' ed nice jow!
Ciao


Dengang mit hår var sejt. Nu er det bare langt og prinsesseagtigt.

Ingen kommentarer: