tirsdag den 30. oktober 2012

Payback is a bitch

Og det kommer jeg nok til at føle i morgen. For jeg har presset mig selv i dag. Jeg har nemlig været pænt dårlig til at holde styrketræning ved lige på det seneste. Men jeg kan stadig se resultater på overarmene, der ikke længere dasker på trods af mine ynkelige forsøg på at spænde - nu sker der faktisk noget! Yay!
Og nu er jeg dejlig glad og frisk og klar til en aften hos Thomsen efterfulgt af en kort dag i skole i morgen (JA TAK!).
Den her sang har da også gjort sit, for at jeg fik ydt men nydt samtidig med ;)
OG lidt motivationsbilleder som jeg kan kigge på en dag, hvor jeg burde lave noget aktivt men ikke gider:
Sejt
Den mave. Auch! Den må have taget tid...
Jeg fatter ikke at nogen er stærke nok til det der!!

Det her er jeg bare vildt dårlig til... Gør nas...
Ciao


Ingen kommentarer: