torsdag den 18. oktober 2012

Lost in the circus..

Ja, så er jeg hjemme igen efter en tur til Sjælland. Det har været mor + Salinas-familie hygge i Helsingør og shopping i København - staden bliver bare mere og mere uoverskuelig for hver gang, jeg kommer derhen!
Haha, skal vi ikke bare kalde det ø-symptom? Det har været en superlækker tur, og jeg er dejlig afslappet. Jeg har virkelig trængt til ferie, og jeg glæder mig faktisk lidt til, at de ikke længere kan have mig på arbejdet, for det passer slet ikke ind :p Har måtte aflyse førstehjælpskursus (som er - nå ja! - super vigtigt når du skal have kørekort!) og udskyde det, og jeg begynder på 'the real deal' med teori og sådan på onsdag, så det der med at skulle sætte en ny gang førstehjælpskursus ind i kalenderen (snart!) og få kørekort, gymnasiet, arbejde, fodbold, hest, kæreste og venner til at passe sammen... ja, skal vi ikke bare sige, det bliver spændende? ;) Bliver simpelthen nødt til at samle mig om de vigtigste ting, for jeg ville dø af flovhed, hvis jeg smadrede en bil til en køretime! Kunne godt ske med mit held (eller.. min elegance/mangel på samme)...
Nå... nu kom jeg til at blablabla om ting, jeg egentlig ikke burde brokke mig over. Jeg kan jo i virkeligheden godt lide alle de her ting, jeg skal. Jeg har bare ikke overskud til dem alle sammen på én gang :p
MEN vi kom jo fra Helsingør.. Og hvordan var det egentlig? Jo super lækkert! Og i stedet for at starte en ny talestrøm - siger man det, også selvom man skriver og ikke taler? - kan jeg jo give lidt stemninger til jer i stedet.

Kronborg
La familia de Salinas (selvopfundet blanding af franske og spanske ord, tror jeg)

Kronborg (måske et kontor? Who knows)

Café Vivaldi i Helsingør - anbefalelsesværdigt!!
Og lidt shoppingbilleder - føler næsten det må være obligatorisk endelig at vise noget, nu hvor jeg aldrig (som i aldrig!) shopper:
Mine awesome fake-stretches! Og den bedste læbepomade i verden. Pebermynte er lækkert i læbebalsam :D

Detalje fra min nye strik (som I kan se på billedet fra Vivaldi)

En af grundene til at jeg elsker Arnold Busck - de har altid mine yndlingsserier på engelsk og i paperback til en god pris.

En af grundene til at jeg elsker Urban Outfitters - de har så mange sjove og fine ting!

Jaaaa nye bukseeeer! De sorte fra samsøe&samsøe, de grå fra H&M.

Lækker t-shirt fra H&M og top fra Topshop (hihi det lyder sjovt, når man siger det højt... random tanke)
Og til slut mere stemning. For den her sang har beriget min tur dertil og derfra:
Jordens dejligste stemme... Vidste slet ikke Norah Jones var med før nu, men når jeg tænker over det, er klaveret totalt Norah Jones! Igen... random tanke.
Ciao

Ingen kommentarer: