søndag den 7. oktober 2012

Hvis man nu kunne udskyde en mandag...

Nogen gange kan jeg slet ikke følge med tiden. Jeg har været på ekskursion med gymnasiet til hovedstaden, og det tog lidt af ens kræfter! Var sur og træt lørdag formiddag. Min kæreste endte med at tage hjem, fordi jeg var så sur haha! Så kunne jeg få lov til at sove længe.
Og så har der været familie-fødselsdage hele weekenden.
Vi endte også med at invitere min kærestes godeste ven og hans kæreste til spisning lørdag aften. Det var superhyggeligt, og de havde lille bebs med på lidt over et år. Hun var så dejlig!
Men nu efter lektierne er klaret, kan jeg godt mærke at en dag til 16 ikke lige er det fedeste en mandag efter en weekend som denne. Well, well, vi ta'r den på gefühlen!

Sidst jeg skrev et indlæg, glemte jeg at få denne med:

En ven linkede til den på facebook, og hun plejer at have en rimelig vild musiksmag, så den skulle jeg høre. Og den er alt, alt for fed, jeg kan jo ikke få nok! Har det bare så meget på den måde nogen gange. For de der DJ's har ikke altid liiiige det største repertoire.
Og så virker den også lidt flabet - og musik er oftest bedst, når det er flabet. ;)
Jeg vil slutte og gå i seng med det her på hjernen:
DJ! DJ!!
Ciao

Ingen kommentarer: