torsdag den 20. september 2012

Ok, da...

Indrømmer da gerne det sidste indlæg var lidt hårdt. Men nogen gange kan jeg bare hade hele verden, når en masse negative ting falder sammen.
Bare rolig, jeg fik afløb for det. Der skal ikke meget mere end at få det skrevet op, hørt musik og en løbetur til, for at jeg kan se det hele i bakspejlet og have det fint med det.
- Jeg undskylder, men som tidligere nævnt er den her blog mere til for mig end for offentligheden ;)
Ville bare lige fortælle jer at jeg ikke er en sur "bits" mere. No hard feelings, love to all people!

Min løbetur gav mig vildt overskud som altid. Jeg elsker motion! (Jeg ved det, det lyder så helligt og frelst...)
Men sådan har jeg det. Jeg kan da stadig lide kage. Bevares, jeg er jo ikke gået hen og blevet helgen eller sådan noget.
Lige nu er der kulturdage på BG. Og jeg er kommet på "Svampe i økologisk balance"-workshoppen. Det er rigtig hyggeligt. Vi lærer spændende ting omkring svampe (ok... de er nok mest spændende, hvis du har interessen), og så har vi været på svampejagt i Nordskoven - vidste slet ikke der var så mange?! I morgen skal vi tilberede dem og spise dem, sammen med franskbrød - gær er jo også en svamp, så franskbrød skulle vi da også lige lave. ;) Dejligt at kunne chille.

Nyd resten af ugen alle sammen
Ciao

Hæhæ...

I'm getting better!

Er det ikke et fedt billede?! I får at vide, hvad jeg skal bruge det til (hvis jeg tør offentliggøre det...).

Ingen kommentarer: