onsdag den 26. september 2012

Maybe I'm a different breed...

Der er nogle sange, jeg hører for tiden, som bare giver fantastisk mening for mig, om som jeg hører... MEGET! Prepare to get scared ;)
Havde bare lige lyst I ved.
"Sail" af Awolnation er lidt... hård for nogle sarte ører vil jeg mene, men for fanden hvor den giver mening for mig! Især teksten. Det der med at være i tvivl om, om det bare er en selv, der ikke kan finde ud af det.


Det her vil jeg bare beskrive som kunst. Muse er genier!


Den her beskriver, hvordan jeg kan have det, og så er den bare for fed...!



Den her tekst er mig. Helt mig for tiden! Amy Kuney har sådan en dejlig stemme.

De første tre lidt elektroniske så hvis I hader elektronisk musik, er det nok ikke liiige noget for jer ;)
Ciao

1 kommentar:

Tilde sagde ...

jeg synes personligt godt om sangen SAIL, da den som du siger har en sigende tekst, mega fed melodi også <3