søndag den 23. september 2012

Ja, jeg er irriterende

... men jeg ville lige lave et "Hurra for mig"-indlæg. Jeg har nemlig været mega tough den her uge. Har så også haft nogle dårlige følelse, der skulle have afløb, så måske er det derfor, jeg har været så god?
Anyway så har jeg styrketrænet den her uge, spillet fodbold og løbet tur. Og det er måske ikke meget for alle jer andre. Men det er meget for mig, da jeg er vant til ikke særlig meget (og aldrig styrketræning!). Og fordi jeg lige har taget 3 forskellige styrketræningspas og kombineret dem og seriøst svedt, pustet og stønnet, føler jeg mig altså pænt sej! Især fordi jeg blev ved, indtil jeg fik krampe. Det skidesmarte ved det her styrketræning er for mig, at jeg kan få det til at hænge ind i en travl hverdag. Og så føler jeg mig sej, når jeg kan mærke mine muskler er ømme og at mit skind omkring mavemusklerne er strammere so to speak (også selvom man ikke helt kan se det på mig overhovedet - endnu). Men som I ved:

Så ja, jeg må bare fortsætte. Og i modsætning til de andre uger har jeg været i stand til ikke at spise en smule usundt hver dag. Har kun syndet 3 dage. Sejt ikk'?
Nå, men jeg ville bare lige juble over, hvor sej jeg er. Verden kan gøre mig sur, men så kan jeg tage høretelefonerne i og dyrke motion, og så bliver jeg glad. That's what makes me love it
MEN jeg vil så lige sige, jeg ikke går efter at være megaskinny osv. Det er bare fordi, det gør mig glad. Jeg synes altså også at folk, der ikke ligner fotoshoppede fotomodeller, er pænt lækre.

Jeg startede i kategori 1 og har efterhånden sneget mig ind i kategori 2 i stedet.

Do what makes you happy

Hvis jeg kan det der en dag... Så vil jeg græde over, hvor sej jeg er!
Ciao

Ingen kommentarer: