tirsdag den 11. september 2012

I got that summertime, summertime sadness...

Ak ja... Så forsvandt sommeren helt. Jeg har brugt hele min dag på at ligge i sengen og se fjernsyn og kede mig, da min forkølelse (der truede med at ødelægge hele min weekend i fredags) vendte tilbage med fuld kraft. Sucks. Især fordi jeg skulle en masse i dag. Men nøj hvor var det dejligt at kunne ligge på sofaen med sin dyne og pude og holde sig lidt i ro og få sovet noget af det ud. Selvom jeg stadig er i en tilstand, der kan beskrives som ikke-så-charmerende. Jeg vil savne sommeren. Selvom den allergi jeg muligvis har anskaffet mig ikke vil blive savnet...

Jeg synes mine tanker er rimelig forvirrede for tiden og at mine følelser roder lidt rundt... Men sådan nogle perioder er jeg faktisk begyndt at værdsætte - for det ender altid med, at jeg bliver klogere på mig selv.
Kender I det?

Ingen kommentarer: