mandag den 17. september 2012

Åh den ungdom

Ok... De her er måske lidt voldsomme ikke? Men jeg elsker dem... Jeg har selv været i den der periode, hvor punk og stilen der hørte dertil bare var det fedeste - og efter det tror jeg aldrig, at nogen har kommet helt over sådan en periode. ;) En svaghed for nitter er det endt med. Jaja... Skoen er jeg snublet over på Nelly, og de er fra Jeffrey Campbell. Endelig en normal sko fra ham... :p

Her er lidt andre ting min indre punkpige sukker efter... Og så snakker vi ikke mere om hende i lang tid fra nu af! ;)
BlackMilkClothing leggins 
BlackMilkClothing badedragt 
Iron Fist sko! ♥ Har kigget på de her alt for længe ;)
Men jeg ville aldrig få brugt det jo... Desværre.
Og siden vi lige er i det hjørne, har jeg været i arkiverne og fundet min yndlingsmusik fra dengang. :p





Ok, noget af det hører lidt under andre genrer også. Åh nostalgi. Jeg ved godt, hvad hele min eftermiddag skal gå med nu... :D
Ciao

Ingen kommentarer: