torsdag den 9. august 2012

Update kindofthing

Jeg har ikke rigtig vendt tilbage efter indlægget om Barcelona. Men folk har hevet i mig fra højre og venstre, siden jeg kom hjem, og det har været lidt hektisk på den måde - hvilket jeg faktisk godt kan lide. Det er jo rart at være populær og nyttig for andre. :p Vi er påbegyndt fodbold igen, og shit hvor har jeg egentlig savnet det! Det giver mig den største glæde! I dag tog jeg mig så en ekstra løbetur med min mor. Det skal jeg da til at holde ved lige! Puuuuuha da da... ;) Har virkelig sløset med at være sund i ferien, og det er derfor, det bare er sygt skidt, at jeg så har ferie i 3 måneder... :D Så nu skal vi i gang med rutinen som følger skolestart på mandag. Og vi starter hårdt ud med en dag på 4 blokke (suk). Og i den rutine må jeg liiige involvere et par løbeture (som om jeg kommer til dét... :p). Jeg fik jo løbet i Barcelona, men "¤%#//&# hvor var det varmt! Der løb sved fra mine knæhaser. Damn... Og det var allerede klokken 8 om morgenen.
Sveden drev bare af mig. Ad :D
Men nu hvor jeg fik løbet en tur i dag, kunne jeg mærke, at jeg følte mig mentalt stærkere end i lang tid. Jeg føler virkelig, jeg er klar til alle de udfordringer, der måtte komme med 2g, fodbold på seniorniveau og kørekort. Bring it on! Og efter al det her bavl om at løbe og at komme ind i rutinen med mad igen, vil jeg bare lade jer nyde resten af jeres aften. ;)
Ciao

Tjek lige mine nye, fede sneaks! Elsker, elsker, elsker dem!

Ingen kommentarer: