fredag den 17. august 2012

Trist...

Ja der har været første aktivitet på BG i dag nemlig putteintro, hvor alle 1.g'erne er blevet drukket fulde, og der er blevet spillet volley. Og selvfølgelig har jeg så været på arbejde i stedet for... MEN jeg tager revanche! ;) Og fordi jeg har været på arbejde, siden vi fik fri, har jeg simpelthen behov for at fylde hjernen med ligegyldige ting og derfor får I: udfordring nr. 4 i Seven Day Culture Challenge. Spørgsmålet er, hvor jeg ville tage hen, hvis jeg fik mulighed for at rejse verden rundt? Og svaret er rimelig enkelt. Jeg ville tage ud i hele verden. Jeg vil så gerne se alt, jeg kan komme til, men pga. tiden det sikkert tager, ville jeg nok tage de mindre byer fra og forsøge at få et overblik over områder frem for små byer. Men en dag vil jeg helt sikkert rejse verden rundt!
Tumblr_m8v619zyud1rsh8d1o1_400_large

Jeg har jo været i skole hele den her uge, og det er faktisk godt at være i gang igen! Jeg kan godt lide, at jeg skal til at tænke mig om igen og lære noget nyt - for det er jo faktisk fedt at lære nye ting. Og så er stemningen på Bornholms Gymnasium (NO WAY om I får mig til at kalde det "Campus Bornholm"!) bare så superskøn! Jeg elsker det sted altså. ;) Og selvom lektierne er en stor pestilens, så er det fint nok.
Men ferie havde nu også været rart, for jeg har en trang til at komme ud og rejse for tiden... Er der nogen andre, der har hørt om TakeOffer? Det er lidt Sweetdeal-agtigt, men her kan man bare få rejser eller ophold til meget billigere pris. Det er et superfedt koncept, og jeg indrømmer gerne, at jeg har drømt mig langt væk mange gange...

I'll be back..
Ciao

Ingen kommentarer: