torsdag den 23. august 2012

This time we'll take it slow

... eller noget i den her weekend. ;)
Min kæreste komme forbi lige om lidt, inden jeg skal til wonder med mine damer, og den her sang siger lidt meget om, hvordan det bare nogen gange kan være 
Vi har haft meget at se til begge to, og jeg kan godt mærke, der ikke lige har været plads til at nyde hinanden, så det bliver lækkert at have ham med til Wonderfestiwall. Også selvom det bliver hårdt, for jeg har haft søvnunderskud de sidste par weekender, og det kommer i den grad til at fortsætte den her weekend :D Men vi skal nok få hygget, og det bliver så vildt og så fedt!
Tjek programmet her (og køb dog en billet til næste år, hvis du ikke har nogen til i år!): www.wfw.dk
Jeg glæder mig så meget, og jeg elsker allerede den her uge! Vi vandt i min første seniorkamp i går 5-0, og jeg klokkede ikke i det, så det var superdejligt. I dag har vi haft idrætsdag, og der har jeg haft det så sjovt med elite klassen 2.xv! Det er så genialt, at der på BG er idrætsdag på wonder-torsdagen, så man stresser af, og at de så lukker skolen mens der er wonder. TAK!
Jeg sidder og laver matematik-aflevering, men så snart den er færdig, kan jeg pakke de sidste ting til wonder og tage afsted med min Line-mus efter aftensmad, så vi kan nå at høre Ulige Numre! ♥ Håber vi ses til wonder, og ellers må I have en god weekend!
Ciao
Ps. SKÅÅÅÅL ;)

Ingen kommentarer: