tirsdag den 28. august 2012

"I'm not that blonde"


Det geniale citat kommer selvfølgelig fra Sookie... Jeg har nemlig fået købt sæson 3 af True Blood, og jeg har fået set de første 2 afsnit, så nu mangler vi bare de sidste ;) Jeg har været trofast fan i et par år nu, men jeg har bare ikke fået købt dvd'erne, da erfaring har vist mig, at de bliver billigere med tiden. Men det er hårdt at stoppe med en sæson og vente på en ny. For den serie er jo pisse awesome?! Kan helt klart anbefales (hvis du kan klare masser af blod, sex, vold og bandeord...). Og så er der lige den kant på, at det foregår i sydstaterne. M-e-g-a-f-e-d-t. Jeg startede med at læse den første bog, men siden da overtog TV-serien ligesom min kærlighed til historien (selvom bøgerne også er gode).

Men det er ikke det, hele min dag er gået med. Jeg har nemlig været ude hos hestene og få undervisning af Solvej Poulsen (www.sansforheste.dk), og det åbnede bare mine øjne så meget! Det var super inspirerende, og Karl (lille pony jeg skal lære de grundlæggende ting) klarede det bare så vildt! Jeg er rigtig begejstret, og det har bare givet mig en ny tilgang til tingene. Så det blev en rigtig god dag, hvor jeg fik udvidet perspektivet og kommet videre med Karl. Så nice!
Lille Karl
Og ja, efter det lidt nørdede indlæg om min TV-serie besættelse og heste, vil jeg sige tak for nu, til jeg får skrevet igen ;) Er så heldig at jeg skal til min kæreste i aften og have vafler efter lektierne er klaret. Mmmh.
Ciao
PS. Overvejer helt kort hår a la det her næste gang jeg skal klippes:

Tør jeg mon?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Enhver ægte true blood fan havde allerede sæt hele den nye sæson (som havde afslutning i søndags) igennem.. just saying. :-)

Helene sagde ...

I mine øjne betaler enhver ægte fan for den serie de vil se for at støtte serien - så jeg er ikke enig, da den eneste mulighed for at se det nyeste i DK er gennem ulovlige sider. :)
Just saying. Kender du andre (lovlige) muligheder vil gode råd blive modtaget med kyshånd.