mandag den 2. juli 2012

Food ♥

Ja som I ved, er jeg ikke nået særlig meget længere med min Seven Day Culture Challenge. Så nu skulle det være. Jeg er nået til anden udfordring, hvor jeg skal fortælle om min yndlingstype mad (f.eks. italiensk eller kinesisk).
Jeg er generelt ikke kræsen. Jeg elsker god gammel dansk mad (også fisk... Nej vent. ISÆR fisk). Jeg elsker italiensk (pasta&pizza er altid et hit). Jeg elsker indisk (især når H laver det!). Jeg elsker kinesisk mad (igen især når H laver det!). Jeg elsker thaimad (som jeg også skal have i aften). Og det er svært at vide, hvad jeg elsker mest, for det kommer tit an på humør og appetit. ;) I dag spiser jeg så sent, fordi jeg har været til den sidste træning, inden der er sommerferie fra fodbold, og så har min mor allerede spist, så det med at finde mad kan blive svært :p
I dag har jeg faktisk også shoppet (forgive me Father bla-bla-bla...), men kun de ting, der var på tilbud! Og jeg fik lidt småting med hjem...:
Lækker regnjakke til årets Wonderfestiwall! I stjeeeerner (min fetisch :p)
Derudover købte jeg også en læbebalsam m. solfaktor i matas. Overvejede eos' læbebalsam med lemon og solfaktor, men den kostede mere end dobbelt så meget...
De her købte jeg for noget tid siden. Nye benskinner uden lugt! ;)
Weekenden har jeg brugt hos min moster og onkel med min kæreste og kusine, så det har været hyggeligt. Derudover har jeg endelig fået mine årskarakterer. Og jeg er alt i alt godt tilfreds! :)
Og selvom jeg burde have ferie nu, ja så har jeg vildt meget andet at lave end at holde fri...
I kan tro, jeg er klar til Barcelona! Der er tjek på pas og alle de andre praktiske ting, så nu kan den rejse bare snart komme! Glæder mig... Og mens jeg drømmer mig til Barcelona, kan jeg da lige dele, den sang jeg hører med jer..

Fordi Fun., Hayley og Gotye er skønne...
Ciao


Ingen kommentarer: