mandag den 16. juli 2012

El viva España!

Passet er ankommet, tøjet er i gang med at blive vasket, og jeg mangler stort set bare at pakke, så er jeg off to Barrrrrrcelona!
Ja jaaaaa! Det bliver så skide lækkert. MEN det bliver ikke bare daseferie, for jeg har taget løbetøjet frem til turen. Jeg er nemlig begyndt at løbe for at holde formen fin, til vi begynder på fodbold igen. Og damn hvor er det tiltrængt! Så jeg skal løbe nogle lækre morgenture med min mor. :) Og så bor vi (som jeg måske har nævnt før?) 10 minutter fra shopping centrum og 10 minutter fra afslapning strand. LÆKKERT!
Glæder mig til at hoppe i bikini! Men hvad siger I om bikinitanga som på billedet? Sexy eller slutty?

Jeg har jo været rimelig inaktiv med indlæg, og jeg undskylder, men jeg har haft arbejde sådan cirka hver dag, og så har jeg brugt dagene med mine forældre og mine venner, når jeg ikke har arbejdet. Og det har sgu været skønt. Ja og så har jeg jo fokuseret på at holde formen ved at løbe to gange om ugen. Og jeg har løbet lidt over 5 med min mor hver gang, og fuck det har været hårdt, men jeg føler mig så sej, når jeg klarer den! Og det er faktisk ikke så svært at komme afsted de 2 gange om ugen. Jeg har aldrig ment løb var det fedeste, men jeg er blevet bidt af den der konkurrence, man har med sig selv, om hvor langt man kan holde den kørende. Og så giver det den vildeste overskudsfølelse! Så jeg kan da kun anbefale jer andre at tage en løbetur ind i mellem, hvis I gerne vil prøve en lille tur i skoven, for med musik i ørerne og natur omkring en, jamen så bliver turen hurtigt god.
Motivation
Min mor påstår, jeg løber sådan her. Jeg tvivler og regner mere med, at jeg slasker afsted. ;)
Den tænker jeg godt nok meget på, når jeg løber. For man når altid til et punkt, hvor det bare er hårdt. Det der yoga jeg har lavet, har ligesom gjort mig bedre til at registrere en smerte i min krop og lade den være der.
Men som jeg har sagt før, så tager jeg jo til lækre Barcelona, hvor der er rigeligt sol og varme, så der kommer endnu en stille periode herinde. Just so you know. Ha' det nice, jeg vil i hvert fald nyde min ferie! Selvom jeg skal undvære min kæreste... :( Til gengæld har vi aftalt at tage til Union Lido (min 5. gang dernede, hans 1. gang) næste sommer. Det bliver bare luksus!
Ciao
P.S. jeg skal se Camp Nou, hvor FC Barca spiller - hvor fedt er det lige?! I bliver så meget spammet med billeder, når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer: