søndag den 29. juli 2012

Barcelona ♥

Jeg vil prøve at gøre dette indlæg lidt kort... Men det bliver svært! For min uge i Barcelona var simpelthen så lækker, og det er ikke sidste gang, jeg skal dertil. Vi ankom sent til lufthavnen og kom derfor sent ind i byen, men heldigvis har de for vane at spise sent i Spanien, så vi kunne sagtens nå ud og få mad. Jeg smagte nationalretten paella med skaldyr, og medmindre du godt kan lide smagen af tang direkte fra havet, vil jeg ikke anbefale det! Det var sgu ikke mig! Hver dag gik med opdagelse af byen og hygge på stranden, der lå bare 5 minutter fra vores lejlighed og tæt på centrum. I 30 grader hver dag var det vildt varmt, men det var pisselækkert! Jeg blev straks vild med byen og dens palmer. :) Og deres tapas er også rimelig lækkert. Jeg tror ordstrømmen må reduceres nu, så I kan nyde de lækre billeder i stedet ;)


Sangria! Of course.





La playa!

himali! Kan stærkt anbefale den restaurant, hvis nogen skal dertil! Nepalesisk mad mmmmh!
La Sagrada Familia
Vand hver dag
El Born - området vi boede i.
Placa Reial.
Jeg håber I overvejede - har skåret markant ned på mit billedspam. Tænkte også I ikke gad glo alle 284 billeder igennem, samtidig med at jeg godt ville respektere de andres privatliv. ;) jeg savner at være dernede, men det har været dejligt at komme tilbage til min søde kæreste og hestebassen... Ha' en nice ferie (det der er tilbage af den :(... )
Ciao

Ingen kommentarer: