onsdag den 20. juni 2012

What the fudge?


Der lå en lille overraskelse derhjemme, da jeg kom hjem i dag: denne måneds Bazar - og jeg troede ellers mit abonnement udløb i juni senest? Men næ nej jeg må have taget fejl, og det gør mig slet ikke noget. Hip hurra :D Så jeg har brugt min dag på at læse det ude i solen og ellers bare dovne den.

Lige nu kører jeg retro-stilen med min mors gamle adidas-sweatshirt og Beverly Hills på tv'et. Fedt, fedt ;) Jeg er helt vild med den, for den er dejlig, og så er jeg vild med adidas. Det er meget fedt, at hun har nogle gamle ting liggende, jeg kan have på. Den her er dog et par numre for stor, da det var en hun gik med i hendes ahøm lidt større periode - hun kan heller ikke passe den nu :p Men den er stadig nice. BOM.
Og så har jeg altså gået med nogle tanker om mit hår... På nuværende tidspunkt ser det sådan her ud:
Uha de spidser... Jeg er ikke blevet klippet i mange, mange måneder, men jeg elsker det lange, da mine krøller (de fleste dage.....) bliver rigtig fine. Meeeen det skal jeg lige have rettet op på, kan jeg se :D Nå men jeg har altså overvejet at farve det... Lidt a la:
Så jeg håber, at hvis jeg tager mig sammen, så laver frisøren ikke noget, der bare er skudt helt ved siden af, for jeg skal IKKE ligne en gulerod, og jeg vil IKKE ligne en tomat (grønsager? Nej tak ;)).
Hvad tror I? Er det en virkelig dårlig idé?
Ciao

Ingen kommentarer: