torsdag den 7. juni 2012

Today's the day...


hvor homoseksuelle kan vies i kirker i DK. Derfor vil jeg lige kvittere med en liste over ting, jeg ikke forstår...:
- Folk der kan hidse sig op over, at minoriteter (f.eks. homoseksuelle) kan have de samme rettigheder som dem selv... Slaaaaap af.
- Folk der betaler bloggere for at købe tøj og vise det frem på deres blogs. Undskyld men hvis man kan få råd til alt det lækre og dyre tøj så nemt, så tror jeg da bare, at jeg dropper min uddannelse!
- At folk står derhjemme og tager billeder foran spejlet af dem selv halvnøgne og lægger det på facebook; nok ikke lige noget ens mor eller far gider se, når de logger på? Og det gider jeg for den sags skyld heller ikke. En ting er at vise, hvordan man har forbedret sin vægt og sin sundhed, hvis man har haft problemer med det. Men stadig...
- Folk der går i creepers. Navnet passer perfekt, for de er rimelig creepy!

Men udover det er Homoseksuelle-kan-vies-i-kirken dag, så er det også dagen, hvor jeg er begyndt på fysikforberedelse og skal spille en god fodboldkamp senere. Fysikforberedelsen dræber mig. Jeg klarer den ikke, og jeg er slet ikke nået langt! Puha.
Og det er vigtigt for mig med fodboldkampen senere, fordi jeg spillede elendigt sidst. Jeg har det helt dårligt med det og har vågnet op hver morgen med en irriterende følelse fra kampen af. Så nu skal jeg tage mig sammen. Derfor har jeg set klip fra da  kvinderne fra Brøndby vandt det meste af eftermiddagen, for at komme i kampstemning hahaha - nederen :p Men I må have en dejlig dag! Jeg har det allerede, fordi jeg kan se frem til en sommer fyldt med arbejde, hvilket vil sige et efterår med masser af penge!
Ciao
Creepy creepers fra Stine Goya - de sorte er nu ikke helt så klamme.
Se hér er der nogen sko, jeg kan bruge! 


Ingen kommentarer: