tirsdag den 22. maj 2012

My guilty pleasure...

Det her er et nederen indlæg, oprettet for at jeg kan tage mig sammen, så det vil jeg lige advare jer mod at læse...
Jeg er bange for, jeg har sukkerafhængighed eller sådan noget. For i hverdagen har jeg ikke den største trang til  usunde sager, så længe jeg spiser det sædvanlige. Men går det først galt én gang, ryger hele korthuset. Se f.eks. i dag, hvor det gik fint, indtil jeg spiste en snickersbar - resten af dagen har jeg ædt alt usundt, jeg har kunnet komme i nærheden af. Og sådan har det været i nogle uger nu. Derfor har jeg bestemt, at jeg skal passe bedre på, for min krop har simpelthen ikke godt af det. Det er for pokker helbredsskadeligt, hvis jeg bliver ved. Tro mig, jeg æder rub og stub! En hel pose chips, en hel bøtte is eller sådan noget. Det er faktisk lidt klamt. Så nu skal det være slut! Men jeg ser lige, hvordan jeg holder det, for jeg har sørme været dårlig til det de sidste par gange, jeg har lovet mig selv det. Tror kun jeg har holdt det én gang, men så blev det jul, og så kunne jeg sgu ikke stoppe igen. Bad habit. Så undskyld for det nederen dårlig-samvittigheds-indlæg, men jeg var nødt til at gøre det offentligt. Godt nok er motionen i tip-top, og jeg er i god form, men det går sgu ikke, jeg æder som jeg gør. BOM. Og nu til noget billedespam, for lige at give jer lidt inspiration i stedet for at mokke, som jeg har gjort indtil videre i det her indlæg.

^ 4 eksempler på hvorfor jeg godt kunne tænke mig en eller anden form for rødt hår en dag...

Pænt bare.
Rimelig fed tøjstil hvis du spørger mig. Gad godt eje den t-shirt og nogle rødlige bukser.
Dem ville jeg faktisk gerne have, for shit det kan være varmt at have almindelig trøje på!
Det her er godt nok en guitar, men jeg fremlagde eksamensprojekt på bas i dag til musik. Tror det gik rimelig godt?
^ sangen vi fremlagde i dag. Spillede el-bas og desværre ikke en af de flotte, flotte kontra-basser.

Ingen kommentarer: