mandag den 21. maj 2012

Long time no see...

Men det må I sgu acceptere, for hvis jeg ikke har noget spændende at skrive om, så skriver jeg ikke ;) Og så har jeg haft meget at se til (hvilket er en god ting). Det er jo monster lækkert med al den sol! Var ude og fiske i går (jep det lærte jeg lige!), og jeg fik mine 4 første hornfisk og sørme også min første ørred (hvilket er imponerende... Det siger min fiskerkæreste i hvert fald :p), Sejt ikk'? Det gav så også solskoldede skuldre, men det er bare et lækkert sommertegn! Og ikke nok med det: jeg har så meget ferie på onsdag! Der er lige eksamener og årsprøver, men der er kun to af hver til mig, hvis jeg trækker alt, så det er bare okidoki!

Jeg tænkte så for at få noget at skrive om, at jeg ville deltage i en af de her blog challenges. Så det prøver jeg da bare! Jeg har efter flere overvejelser valgt "Seven day culture challenge". Så her kommer den første:
1. Hvis du kunne leve/bo hvor som helst i verden, hvor ville du så leve/bo?
- Jeg vil så gerne rundt i verden og opleve en masse. Jeg tager et sabbatår, hvor jeg rejser til Frankrig for at bo og arbejde, så mit franske sprog kan forbedres og bare for oplevelsens skyld! Derudover kunne jeg godt tænke mig at bo i Italien i en tid. Det havde været lækkert. Men hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg næsten sikker på, at jeg vil vende tilbage til Bornholm. Hvis der er arbejdsplads til mig altså. For jeg kan slet ikke forestille mig at blive væk fra min familie og mit hjem. Det kan godt være det ændrer sig, men jeg har det sådan lige nu, at Bornholm er der, jeg hører hjemme, hvor nederen det end lyder. Jeg skal faktisk interviewes til en demokratiavis, omkring det at ville bo på Bornholm frem for at søge væk fra Bornholm. Spændende :)

Bliver vel nødt til at indse det. Jeg elsker Titanic. Og citatet passer rimelig godt til dagens udfordring.

Vive la France!

Ingen kommentarer: