fredag den 4. maj 2012

Ja tak til fridag og mere sol

Damn jeg har haft meget på programmet! Fri klokken fire alle dage og haft noget på programmet efter skole hver dag. Og så skete der lige det at min kæreste blev lagt ind med hjerteproblemer i mandags, fordi han fik 380 volt gennem sig. Fuck. Mit. Liv. Han er vist ok nu, men han skal stadig holdes øje med. Og i går havde jeg den længste dag i mit liv... Skole til fire, direkte til arbejde til halv syv, direkte til kamp for derefter at  tabe til et hold, der oven i købet selv synes, de er dårlige. Hold kæft det var skidt. Så jeg er bare glad for at have overstået dagen nu! Heldigvis har den her dag også budt på dejlig sol, og skoven er dejligt grøn, så jeg tog en tur på hesten - lækkert! Især fordi jeg sad med Birgitte og lavede bål i deres have, mens hestene fik lov til at æde græs omkring os. Og senere kommer ham den dejlige så hjem til mig. Lækker weekendstart selvom regnen er begyndt nu. Det tager jeg ikke så tungt, for jeg stoler på en god sommer! And on that note, vil jeg gerne lægge de sange frem, som jeg forbinder med sommer nye som gamle:



Old school... :D


Skal jeg måske synge til julekoncert. Yikes.








Der var fanme meget forskelligt... :D Og for at det ikke skal være løgn, hører jeg L.O.C.'s nye album (loooove) lige nu - kan I fornemme en blandet musiksmag?? Hæhæ ha' en lækker weekend.
Ciao

Ingen kommentarer: