torsdag den 31. maj 2012

Helt fri?!

Halløjsa. Vejret er blevet skidt, og jeg sidder derhjemme og keder mig - en fodboldkamp senere i dag er blevet aflyst, så jeg har faktisk kæmpe mulighed for at disponere min tid, som jeg vil. Woooow... Det sker sjældent ;) Eller... jeg vil jo gerne alle de ting, jeg melder mig til, men i dag kan jeg vlge bare at sidde derhjemme (hvilket jeg så alligevel ikke gider ;))
I går havde jeg en dejlig dag med to søde tøser i byen, lidt hyggehestetid og afsluttede dagen med en løbetur med min mor. Så sej er jeg ja ;) Og jeg fik da også noget med hjem fra shopping...

Er det ikke et fedt armbånd? Jeg er i rigtig farve-humør, der skal være knald på min sommer! Så jeg blev glad, da jeg kom i H&M og så alle de farver. Armbåndet findes også i turkis, og jeg er fristet til også at købe det i den farve... Haircuff'en har jeg ventet så længe på! Nogle mindes måske at jeg forgæves ventede på en i sølv fra Nelly.com (som jeg i øvrigt er godt sure på stadig), men nu kunne jeg altså få den i H&M til sølle 30 kr. Så lækkert. Fik også lige købt en hvid tubetop som skal benyttes til et sølvbryllup eller en 60-års. Der er nemlig masser af arrangementer den her sommer, og det er dejligt. :) Er lidt spændt på at skulle møde Thomas' mor's side af familien, for dem har jeg aldrig rigtig mødt... Og jeg har været big-spender, kan I tro, for jeg har fortjent lidt sommerforkælelse, med de årsprøver og den eksamen jeg skal op til! Så jeg har også bestilt disse smukke øreringe fra asos.com: 
Så flere farver til mig! Og ja, ja, I tænker sikkert, at jeg da slet ikke har været big-spender, men jeg er altså rigtig dårlig til at bruge penge på tøj og smykker. De plejer at gå til mad (fede dyr) og busture/biografture/byture (de 3 dyre b'er...). Så jo jeg har altså - i min målestok :p Og de her øreringe er måske ikke nogen, jeg kommer til at gå med tit, for de er faktisk ikke rigtig min stil... Men jeg elsker dem! Så sådan blev det.
Jeg har været så uheldig at trække musik til eksamen (hvilket jeg helst ville undgå at komme op i af flere årsager), og så har min fysiklærer fået trumfet igennem, at vi skal op i fysik mundtlig årsprøve. Jeg dør... Aldrig har jeg været så ræd for en prøve før, og det er ikke engang eksamen! Puh...
Så jeg må få gang i forberedelsen. Have a nice day, og jeg skal nok komme tilbage med den næste del, af den blogchallenge jeg har valgt (se her)
Ciao

Ingen kommentarer: