søndag den 6. maj 2012

Goddag

Dejligt med solskin endnu en gang! Jeg vil nyde det med en tur ud til hesten. Jeg har modtaget så'n en udfordring fra Maja igen. Og den her går ud på: Fem steder du vil besøge, før du dør. Enten byer, lande eller seværdigheder. Så det vil jeg prøve at finde frem til, for jeg vil alt for mange steder hen ;)
1. Rom - jeg vil så gerne til Rom, jeg har været i Italien 5 gange men aldrig Rom.
2. Indien - jeg er heeeeelt vild med Indien og ville især godt se Taj Mahal. Den ser så smuk ud!
3. Afrika - det havde altså været blær. Det må være vildt spændende, og jeg er ikke bange for udfordringer (men desværre rigtig bange for edderkopper... :s) Har overvejet at tage en uddannelse indenfor medicin og tage dertil for at hjælpe de svagere samfund.
4. Australien - det havde været rigtig fedt at tage min mor med til Australien. Hun tog derned på dannelsesrejse 4 år inden hun fik mig, så det kunne være sjovt at lade hende genopleve noget af det sammen med mig.
5. Californien - eller måske bare sådan et roadtrip i USA? Jeg har forelsket mig i Californien især pga. min musiksmag. Mange af mine yndlingsmusikere har haft et specielt forhold til Californien, så det lyder bare som et fantastisk sted. Og hey: et sted hvor Arnold Schwarzenegger kan blive guvernør, der kan man jo blive alt, hvad man drømmer om?!
Stederne er ikke nævnt i rækkefølge, men de fleste er nok lidt uopnåelige ønsker for mig sådan pengemæssigt. I hvert fald hvis jeg vil alle steder hen. Øv :( Jeg er totalt rejselysten, så jeg kunne for den sags skyld have lavet en liste over 100 steder! Meeeeen det slipper I for at skulle læse; bare rolig ;) En jeg har undladt på listen, fordi jeg skal dertil til sommer er Barcelona - f***ck jeg glæder mig!

Jeg smutter mod hesten i dette skønne vejr. Ha' det niiiiiice
Ciao
Fik lige ros fra min træner i bussen - det er det fede, ved at gå op i sin sport: når folk der støtter en, viser at de er tilfredse med en! Lidt off-topic men jeg måtte lige dele min glæde. :p

1 kommentar:

Californien sagde ...

Jeg vil i hvert fald gerne slå et slag for Californien. Det er fantastisk der, og du skal nok få råd en dag :)

Indtil da kan du drømme om det, når du tjekker denne side ud ;)

http://www.fdm-travel.dk/usa/vestlige/

Hilsen Camilla