torsdag den 19. april 2012

Uha så det snart


... at der er galla på Gymnasiet. I morgen faktisk. Så det er lidt stress, da jeg ikke helt har fundet maske (temaet er maskebal), men det er jo bare typisk mig at ordne sådan noget i sidste øjeblik ;) Min partner og jeg (OK nok mest ham) fik en skidegod idé til entre, da temaet er lidt Venedig også. Hæhæ bliver sjovt. Selvom jeg nok kommer til at føle mig lidt... dum. :p Håber på en superlækker aften! Det er så fedt at gå på gymnasiet her på Bornholm, stemningen er bare så top! Nok derfor så mange er imod at samle alle ungdomsuddannelser på ét sted - det bliver jo slet ikke det samme? Men det bliver helt klart hylende skægt i morgen, for ikke nok med at alle skal gå en kaotisk indmarch i festsalen (hvor der egentlig kun er plads til halvdelen af gymnasiets elever - det er bare en aften, der IKKE skal komme brand), alle skal også danse lanciers. Og jeg kommer simpelthen til at grine hver gang, vi øver det, så mon ikke det også bliver sjovt i morgen; i hvert fald efter man har fået et par genstande indenbords? ;) I morgen skal nok opveje dagen i dag. Startede med en elendig morgen dernæst en skoledag til klokken fire og skynde sig afsted til fodboldkamp, som gik fint i første halvleg men som slet ikke gik i anden halvleg. Jeg kunne mærke min kondi er blevet bedre (hip-hurra!), men min hjerne kunne SLET ikke koncentrere sig. Well... Shit happens. Men når min mor kommer hjem, har hun åbenbart min yndlingsdessert(som jeg ikke engang selv ved, hvad er endnu?) til mig. Så jeg glæder mig! Der er gode ting i vente! Håber I får en L.O.V.E.L.Y. weekend, det satser jeg nemlig på at få!
Ciao
Nok det eneste fodboldbillede jeg har på min computer. Sejrsdans sidste års forårssæson. Floootte guldmedaljer  som vi nok ikke får hevet hjem den her sæson. ;)
Snart så kommer den min gamle ven sommeren!
Har fundet le guitar frem igen, og jeg er ved at lære Bon Iver's Skinny Love. Og det går goooodt. Elsker den!
I skulle da ikke snydes for den skønne sang, jeg er ved at lære... :)
Hvis I forresten mangler lidt inputs fra mig på bloggen kan I glo på min Pinterest (www.pinterest.com/heelf), for jeg kan lide at tale i billeder as you might know.

Ingen kommentarer: