torsdag den 12. april 2012

Torsdagsaktivitet

Så er det på med løbeskoene og ud i kulden med mig om lidt. Min mor og jeg har de sidste uger løbet ture sammen hver torsdag, men vi fik ikke løbet sammen i sidste uge. Til gengæld red jeg rigtig meget, og det kan ses på min krop (jubi!). Jeg skal bare have klaret løb i dag! Skal i gang igen og fortsætte på mine hurtigheds-fremskridt. Løb er nemlig med til, at jeg i det mindste føler mig hurtigere på fodboldbanen (så er det jo spændende, om jeg faktisk er det...). Vi skal også til at begynde på forårsturneringen, så der skal jeg bare være klar, for vi mangler seriøst mange spillere, og så kræver det altså, at man kan blive på banen hele kampen. Så i dag prøver jeg at føle mig overskudsagtig og dyrke noget motion. Jeg har da også søgt lidt inspiration, så jeg kunne få mig selv til det, og den inspiration deler jeg da gerne:

ja tak til de lår til sommer...
Hvem vil ikke se sådan ud i den bikini?
Noget jeg må fortælle mig selv igen og igen.
Deler du ikke lidt muskelmasse??
Så er det da bare om at komme afsted, hvis jeg også skal have lavet danskopgave (snoooork)...
Ciao
PS. Der er Titanic på lørdag - den skal jeg da bare se, så jeg kan sidde og snakke i munden på dem. Kan vist replikkerne lidt for godt, men den er så søøøød. :') Og nej jeg er ikke ubetinget forelsket i filmen. Men den har altså sine øjeblikke!

Ingen kommentarer: