torsdag den 12. april 2012

Sucks...



Nu kan jeg altså ikke krybe uden om det. Jeg er syg. -.- Så lige nu står den på grøn the og afslapning. Turen tidligere var heldigvis ikke så lang, men jeg løb desværre ikke så hurtigt, som jeg håbede. Tror også lidt min hals blev endnu mere smadret af den kolde luft. For ikke nok med at jeg har været forkølet på det seneste, så er jeg også begyndt at hoste..... Sådan er det. Grunden til at jeg er begyndt at fokusere lidt på min træning er ikke, at jeg er utilfreds med mig selv. Jeg har altid accepteret, at sådan så jeg bare ud, selvom min form har skiftet lidt alt efter, hvor meget jeg har trænet og efter pubertet osv. Men jeg vil gerne føle mig 100% hjemme i min krop, og det gør jeg bedst, når jeg dyrker masser af motion - for selvom jeg ofte er for doven til at komme ud af døren, så elsker jeg at motionere. Det er en lækker følelse. Ikke for at lyde hellig eller noget. Og selvom jeg spiser forholdsvis sundt, så indtager jeg da også flere kulhydrater(læs: slik) dagligt, end jeg burde. Hovsa-sa. For jeg stinker til det med diæter og sund livsstil på madfronten. Jeg elsker AL mad, selv det der egentlig er lidt klam. :D Hvilket minder mig om, jeg rigtig godt kunne trænge til nogle macaroons som dyppelse til min the... Green tea saves my day.

Tumblr_lvpqdnjh8n1qei1ouo1_500_large
Måske meget godt jeg er begyndt at drikke det hver dag :D

Jeg ku' godt, jeg ku' godt, jeg ku' godt - for at citere ham der Slem/Kesi.

Lady Daf kreeret af Christian Louboutin - what's not to like?
Så fin. Jeg savner Paris.

Ingen kommentarer: