mandag den 2. april 2012

Picturepuke og Førjegdør#8



Det føles som om min hjerne tænker i de her nuancer for tiden. Sådan lidt fantasifyldt.
Jeg har flere. Har du?

Eftersom det er ok at være lidt slutty og gå med kun bh  som top, tør jeg endelig sige, at jeg godt kunne tænke mig, at have det her på en sommerdag.
Kunne altså godt have det her sæt på en dag...
Jeg er forelsket!!! #Sommerfugle <3

Det er så den allersidste og den fedeste. Jeg har længe været forelsket i Iron Fist's sko. Som I læste i sidste indlæg, er jeg helt vild med Paramore! Vil så gerne møde dem! Og så drømmer jeg om at kunne spille klaver og turde farve mit hår rødt... Det kunne være sejt at hoppe ud fra en høj klippe for at mærke adrenalinen, og det have været lækkert at stå under at vandfald - især hvis man stod der med en sød fyr, der gerne gav et kys.
Ciao

Ingen kommentarer: