torsdag den 26. april 2012

Lidt blandede bolscher (og kage)


Så gjorde jeg det sgu. Jeg er nu meldt ind som bloddonor. Og jeg vil inden længe blive kontaktet og finde ud af, hvornår jeg skal tappes. Jeg synes det er spændende. Især fordi jeg føler, jeg er med til at gøre en forskel i verden nu. Jeg kommer i hvert fald til at gøre en forskel for nogen, som mangler lige præcis min type blod. Det skulle ikke være særlig ubehageligt, udover at man bliver afkræftet, og det er faktisk sundt at få renset ud i blodet. Så hvis I er interesserede, kan I melde jer til HER. Det kræver blot, at I er over 17 år, og så skal de nok tjekke om der er nogle omstændigheder, der gør, at I nok ikke skal være det, når I kommer hen til dem.
I kan redde nogens fremtid...
OG nu vi snakker fremtid, så ville jeg gerne lige fortælle jer om min... Jeg er nemlig blevet i tvivl om medicin og alt det der, er det jeg virkelig vil. Jeg synes stadig, biotek er det sjoveste og fedeste fag, jeg nogensinde har haft, og jeg glæder mig næsten til at lave afleveringer og lektier (neeeeeerd). Men når jeg f.eks. modtager Bazar hver måned, så bliver jeg sgu lidt hooked på journalistik. Kan godt lide relevante såvel som måske mere irrelevante artikler (jep irrelevant er mit mellemnavn efterhånden med så mange irrelevante blogindlæg), og jeg ville ønske, jeg var så god til layout. Så nu har jeg valgt at hæve samfundsfag til B. På den måde kan jeg gå begge veje med Biotek A, Matematik A og Fysik B eller Dansk A, Historie A, Samfundsfag B og Engelsk B. Har vidst fra folkeskolen af at jeg var lidt en allround-type til fagene, så mon ikke det går?? Derudover glæder jeg mig vildt til gym er overstået (selvom der er længe til, og jeg kommer til at savne det sygt meget), for der skal jeg holde sabbatår, og jeg har nu besluttet mig...: jeg skal til Frankrig. Jeg kan fremme mit franske sprog, og derudover er jeg vildt forelsket i Paris, og jeg ville kunne se travløb i dets fædreland. Bliver wild!


Min mor kom hjem til mig med kage i dag... Og den var gooood! Så jeg har megalyst til en cupcake som den der nu... :p Men det går ikke! For jeg har fodboldkamp senere. Og der skal den have max (selvom jeg ikke føler mig på toppen - min mave reagerer altid på, når jeg er nervøs inden en kamp - og nej det involverer ikke klamme ting bare ubehag). Jeg håber, vi klarer den godt. Har set fodbold hele dagen (skolefodbold - man er jo Bornholmer og følger med i Nexøpigernes kamp) så jeg er blevet rimelig fokuseret på det fodbold-noget.

Bliver nødt til at give den gas today!
Men jeg har også lige en samfundsfagsaflevering, der skal laves færdig. Av for den. Hvis det ikke havde været fordi jeg ønskede nedenstående krop, havde jeg lige klaret tanken om lektierne med mere kage.

Det der har krævet hårdt arbejde!
Ja undskyld det lidt rodede indlæg, men der var lidt plapren, jeg tænkte, jeg gad ud med. Mest omkring kage.
Ciao


Ingen kommentarer: