søndag den 22. april 2012

Jaaaa BG ❤

Yes i fredags var der galla på Bornholms Gymnasium. Og det var den fedeste aften nogensinde! Festede i 12 timer, og hold kæft hvor har jeg bare været træt hele weekenden derefter! Men det var en superskøn aften, og jeg er helt overvældet over, hvor flotte alle var. Det er sjældent set, at en så stor forsamling af smukke mennesker mødes og fester. Jeg glemmer sent den aften altså! Vi ankom i gondol og damn, hvor var det sjovt at se folk stå og glo måbende efter os og tage billeder. Vi havde italiensk musik kørende og hele molevitten. Og vi vandt da også prisen for årets ankomst :D Kristian og hans forældre havde gjort så meget ud af det, så jeg skylder dem en kæmpe tak! Min moster havde sat mit hår i dagens anledning, og jeg elskede det! Det holdt sgu hele natten, så det var bare helt perfekt. Og jeg havde den vildeste tur i byen - så fedt! Alt i alt bare den fedeste, vildeste og flotteste aften nogensinde.
KJE_4333
Mine flotte venner :)
KJE_4329
Nickie Maria og jeg
ankomst-69
Haaaalløjsa!
Så sejt! Bliver sgu svær at toppe næste år!
Ha' en lækker mandag. Jeg vil nyde den med fodbold!
Ciao

Ingen kommentarer: