lørdag den 7. april 2012

Ja undskyld

Det har vist ikke lige vrimlet med indlæg herfra. Men jeg har bare været så ugidelig hele påsken - selvom jeg alligevel har fået nogle gode dage. Kan godt mærke jeg mangler en gang fodboldtræning og løbetur i benene den her uge. Jeg bliver så doven, hvis jeg ikke holder mig i gang x) Men på den anden side har jeg da holdt mig lidt i gang. Onsdag var det tidligt op på arbejde, og derefter cyklede jeg til Nyker for at lege med ham den røde hest. Og så tog jeg til Hasle for at familie/kæreste-hygge om aftenen. Min søde kæreste havde dyppet jordbær ned i smeltet mørk chokolade tidligere for min skyld, og han kan ikke engang selv lide det. Sødt altså.

Torsdag cyklede jeg til Nyker igen, fordi det var så dejligt vejr og red mega lang tur i skoven på den røde hest. DAMN mine lår og min røv fik en lille workout der :D Fredag var jeg ude og gå i Gudhjem (Gotheim/Gotham City) med min mor og H, og jeg fik årets første Gudhjem-is. Omnomnom :) Og i dag har den stået på arbejde og dovneri (og lidt yoga - har totalt forsømt det i ferien!). Så min ferie har været en blanding af udendørs hygge og indendørs fedme...
Og så vil jeg lige tilføje, at jeg er meget sikker på at komme til Roskilde Festival i år! Skal bare finde nogen der kan tage med mig... Er SÅ frisk på at høre Kesi, Wiz Khalifa, Bon Iver, Ulige Numre, The Cure, Adrian Lux og mange flere! :D Så nu krydser jeg bare fingre...
Håber I også har haft lækre påskedage indtil nu... Smider nok et eller andet indlæg ind igen inden længe.
Ciao
PS. I kan lige få smidt en sang i hovedet, jeg er forelsket i. Livin' young and wild and free 

Ingen kommentarer: