søndag den 1. april 2012

En ny ven og en udfordring

Jeg er lidt mystificeret... Facebook bliver ved med at udgive mine indlæg, fordi jeg er tilmeldt bloglovin'... Nå men first things first: Jeg har fået mig en ny ven. KiMS TJiPS med balsamico og havsalt: 
Jeg er afhængig af chips. Det er seriøst svært at holde mig fra dem, selvom jeg skal. Til gengæld skal jeg ud og ride i dag, så det gør det lidt bedre for samvittigheden ;)

Men nu til Maja's udfordring: Beskriv dit yndlingsband og hvordan du opdagede det. Så her kommer det:
Det er vel ingen overraskelse for jer efterhånden, at mit yndlingsband er PARAMOOOOOORE. Eller bare Paramore i daglig tale. Det er et rock band, der har bevæget sig mellem lidt alternativt, punk og også lidt country, så deres numre er aldrig helt ens - det elsker jeg! De er nede på tre personer nu, men da jeg lærte dem at kende, var de 4. De har udgivet 3 cd'er og på den første deltog forsanger Hayley, guitarist Josh, trommeslager Zac og en bassist jeg har glemt hvad hedder. For han var kun med på cd'en, fordi Jeremy (mit store crush) holdt en pause fra musikken. På andet album kom han så tilbage og substitutten blev smidt ud. Så det 'rigtige' Paramore, som jeg lærte at kende var: Hayley, Josh, Jeremy og Zac (Josh og Zac er brødre). Da de var på turné med deres 2. album (som de har udgivet en dvd og cd med - altså en koncert i Chocago optaget via både kamera og lyd), havde de så en 2. guitarist med nemlig Taylor. Og han blev inddraget i bandet ved det 3. album. Nu er de så nede på Hayley, Jeremy og Taylor, fordi Josh og Zac ville videre. Hvilket der kom stort drama ud af, men jeg er faktisk vild med deres nye lyd, så hul i det :p Jeg opdagede dem, dengang der var boogie på DR1 (2008 var det vist - jeg gik i hvert fald i 6. el. 7. klasse). Deres musikvideo til 'Misery Business' blev vist og jeg tænkte den var fed nok... Senere hen blev deres musikvideo til 'Crushcrushcrush' vist samme sted, og så var jeg hooked! Hørte den evigt og altid og til sidst begyndte jeg at høre alt med dem. Det har resulteret i, at jeg har alle deres album's, dvd'er, demoer og singler (nøøøøøøørd), og at jeg forbinder dem med mig selv. For de har været der gennem næsten alle mine teenageår, og de har været med til at definere nogle af mine følelser for mig. Så jeg er stadig vild med dem - og jeg giver nok aldrig slip. Glæder mig til de får et nyt album sendt afsted til butikkerne!
- OK jeg lyder som totalt fanatiker, men de har sgu været i mit teenageliv meget af tiden.

Lige nu sidder jeg med hårfarve i håret. Uuuuhhh - I får at vide, hvad der er sket med mit hår på et andet tidspunkt. ;) Og hey! Jeg har fået et gavekort til Diamant Spa'en af min søde kæreste, han er simpelthen så skøn! Fedt mand SPA! Hæhæhæ.
Ciao


Det her er så den første sang jeg hørte med dem - har lige den her version på min "The Final Riot" CD og den er for vild. Prøv lige at høre Hayley og publikum der giver den gas! Får helt kuldegysninger. Der er så mange fede øjeblikke! Nyd det :p

Ingen kommentarer: