mandag den 16. april 2012

Yes please

Ja, ja jeg er jo glad nok for min krop, selvom den er et helvede at holde ved lige med al den mad (slik), drikke og motion :p Meeeen I kan da lige se, hvilke alternativer jeg absolut ikke havde sagt nej til, hvis jeg blev tilbudt sådan en krop! Og så motiverer det også til at være lidt mere sund (mht. motion. Kosten ændrer jeg nok aldrig)... :D
Hvis jeg havde den krop, ville jeg nærmest gå i bikini hver dag :D Ved jeg har vist det billede før, men det er det, der holder min motivation til motion oppe.
Megan Fox - jeg behøver vel ikke sige mere?
I can feel it! Elsker at mærke forbedringer

True.
Ej og jeg skal til fodbold i dag... Det kommer ikke til at gå godt, kan jeg mærke. Og det er en helt forfærdelig tanke, at vi også skal spille kamp torsdag. Vi får sikkert tæsk... Men jeg skal da prøve at blive lidt mere positiv inden torsdag (tthhh klart.)
Ciao

Ingen kommentarer: