tirsdag den 10. april 2012

Det der med mig og mine tanker

Undskyld jeg ikke har været aktiv. OVERHOVEDET. Det er bare... Jeg tænker alt for meget for tiden. Som i alt, alt, alt for meget. Jeg er jo vant til at høre på mine tanker. Når man ikke har haft nogle søskende at lege med som lille, kunne man jo bare tænke over tingene for sig selv. Lege lydløst. Det hele kunne foregå inde i mit hoved på en gang. Men nu kan jeg bare mærke, at folk synes, jeg tænker alt for meget. Det er da bedre end slet ikke at tænke nogensinde? Og nej jeg er da ikke den type, der analyserer ALT. Jeg elsker at leve i øjeblikket. Invitere til spontan fest og glemme at spørge mor, planlægge en ferie man egentlig ikke har råd til, bestemme sig for dagens planer i sidste øjeblik (er meget god til at planlægge ting i sidste øjeblik... :D). Men jeg har da også brug for at tygge nogle ting igennem, når jeg kan mærke de tynger lidt. Der er jo for fanden så mange ting omkring ørerne på alle i dag. Så er det ikke meget naturligt? Jeg kan vel ikke være den eneste, der går med en masse tanker, og føler jeg kan have brug for alenetid til at tænke det hele igennem og bare komme ud med det? Det er faktisk det, jeg har brug for lige nu. Jeg kan ikke finde ud af, hvad det er jeg vil. Hader når det bliver sådan ind i mellem. For jeg troede egentlig, jeg havde meget godt styr på alt det der.
Undskyld det sikkert deprimerende indlæg, men jeg orker ikke de der mere ligegyldige indlæg, den har stået på på det seneste. Jeg har jo bare noget der tynger, og formålet med den her blog var egentlig, at jeg kunne komme ud med sådan noget - det må man da godt bruge en blog til. Må man ikk'?

Er forelsket i replay-knappen på trods af, at jeg har lidt svært ved at snuppe Demi Lovato. Den er bare så dejligt beskrivende, at jeg relaterer for meget til den.
Ciao

PS. Lectio is a hag-bitch from hell... All she's got for me is more homework.
PPS. Det er nu meget positivt, at min mor har fødselsdag - jeg håber virkelig, hun har haft en dejlig dag. Love her!

Ingen kommentarer: