fredag den 23. marts 2012

Thinspiration (sorry)


Ja jeg undskylder for de mange slanke kroppe. Men det er sådan noget her, der motiverer mig til mine løbeture og træninger, og jeg kom forbi den slags billeder, da Emilie linkede til billeder fra den her blog: www.fit4livin.wordpress.com
Det er faktisk rimelig inspirerende i og med, at man får lyst til at træne, så man kan nå sine mål. Tilde jeg går i klasse med var så sød at sige til mig, at sådan så jeg da ud i forvejen, når hun så mig kigge på alle de her skinny girls. Men jeg kan godt selv se, der lige mangler lidt. Og modsat så mange andre stræber jeg ikke efter at være tynd men efter at være trænet/tonet og nogenlunde sund (bliver aldrig helt sund, med den mad jeg indtager!). Det sidste billede beskriver meget godt mine tanker om mig selv lige nu... :D Men jeg fik sgu løbet en tur med min mor i går (I ved, hende der har løbet et par maraton), og hun var en hård hund, men vi klarede det sammen, og jeg løb hurtigere på en længere strækning, end jeg har kunnet på det seneste. Rimelig stolt ja jeg er så! Jeg kommer tilbage igen senere, med noget lidt nyt som jeg glæder mig til at få gang i :p lige nu skal jeg bare ud at løbe, selvom jeg har ædt for meget og ondt i maven, for at kunne nyde solen inden jeg skal på arbejde.
Ciao

Ingen kommentarer: