fredag den 23. marts 2012

Noget nyt og lidt love

Ja jeg fik en idé her for noget tid siden, som jeg tænkte, jeg ville føre ud i livet: et samarbejde! Jeg læser altid Maja's blog, og hun læser altid min, og derudover kender vi hinanden i forvejen. Så: jeg foreslog, at vi kunne sende udfordringer til hinanden hver uge en gang om ugen. Så skulle vi så besvare spørgsmålet/tage udfordringen op ved at skrive et indlæg om det. Min udfordring til Maja den her uge var: "Fortæl om de tatoveringer du gerne vil have", som jeg stadig venter spændt på, mens hendes til mig var "Beskriv din første kærlighed/beskriv din første kæreste". Uha... så ja det er det jeg vil gøre nu. Det bliver en lang smøre, men så har I lidt godnatlæsning ;)
Hm hvordan skal jeg starte... Jeg har et par gange haft nogle flirts med nogle fyre, hvor jeg faktisk har været lidt vild med dem men egentlig bare fjollede rundt - jeg havde ingen intentioner om at blive kæreste med dem. Drenge var først og fremmest venner for mig, og tanken om at miste et venskab fordi man vælger at blive kærester i stedet... Tja det var ikke lige mig. Så for noget tid siden fik jeg mig en rigtig god ven via en gammel ven. Vi holdt kun kontakten via mobil og så en dag, kom han forbi, og vi brugte hele dagen på at snakke sammen om alt mellem himmel og jord. Så var der bare lige det problem: han havde en kæreste. Og jeg blev head-over-heals in loooove. Så jeg holdt afstand. Som i MEGA afstand. Selv efter han fortalte, at ham og hans kæreste ikke var sammen længere (kort tid efter), ja så fik han den kolde skulder. Og damn han har været stædig, for han endte med at få mig til sidst. Det hele endte så med at gå godt... for jeg endte jo med at overgive mig. Og jeg har ikke fortrudt lige siden (heldigvis). For min nuværende kæreste hr. Thomas er min første kæreste - og indtil videre også den eneste :) Og sådan vil jeg gerne have, det bliver ved med at være, for 1½ år med ham har været helt top! Jeg har altid været pessimist inden for kærlighed/parforhold, og jeg er det stadig lidt. Men ham her fik sgu fejet benene væk under mig.
- So there you have it. Undskyld det blev så lang en forklaring...
Ciao
På gåtur med hans farmor og farfar's lille Laika.
Det her skulle altså bare ind, fordi det er så humor :D Bemærk bloggeren i venstre side af billedet :p Liiiiiine!

Ingen kommentarer: